Ahad, 11 Januari 2015

rindu ma dan abah saya...

sejak kecil sampai sekarang memang still share story ngan my ma...
walau ape pon keadaannya...
my ma and my abah always be with me...
diorg tak pernah 'berbual'...
duk canag kat orang  untuk sentiasa bersama anak2...
namun disetiap masa susah terutamanya...
memang pasti ada diorang...
tak macam setengah mak pak...
time anak-anak senang...
baik sangat...
umpama percakapan lembut gigi dari lidah...
bila dah susah dari segi kewangan atau kesihatan...
tinggal...
terutamanya diwaktu saya berpantang...
and ma saya masih bekerja...
namun still mengadap saya lepas waktu kerjanya...
still mendukung anak saya walau kepenatan...
setia menjaga makan minum saya didalam pantang itu...
semoga ma dan abah saya dikurniakan kesihatan yang baik...
terima kasih ya ALLAH...
kerana KAU kurniakan ma dan abah yg kuat membebel namun setia bersama anak2nya...
hahaha...


p/s: ma bebelan ma k.ngoh akan ingat sampai mati... #bebelanuntukkebaikananak-anak #adagakmakpakyangambikhatianak-anakuntukkepentingansendiri




~zieyamin~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan